"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 13 iulie 2011

La multi ani, Patricia Samsudean!

Arbitru asistent in cadrul CJA Timis, Patricia Samsudean isi aniverseaza astazi ziua de nastere.

Din 2005, de cand a absolvit cursurile scolii de arbitri, si pana in prezent a oficiat la peste 270 de jocuri la nivel judetean. La cei 22 de ani, pe care-i implineste astazi, tanara timisoreanca - aflata in lotul Ligii 4 - isi doreste ca in viitor sa ajunga chiar pe lista FIFA.

Este fan Didier Drogba, iar in afara fotbalului merge la meciuri de handbal si baschet. Ii plac cartile cu tematica sportiva si cele de psihologie.

A practicat modelingul, inca de la varsta de 14 ani, participand la diverse prezentari si expozitii.

Fiind nascuta in Targu Mures a evoluat in echipa de volei a C.S.S.-ului local. Ca un avertisment pentru cei care-i contesta deciziile, in timpul liber Patricia a luat si lectii de kickbox.! J

Dar mai multe despre tanara timisoreanca, studenta la Facultatea de Stiinte Politice, puteti afla din interviul pe care l-a acordat blogului ScoalaDeArbitri in urma cu cateva luni.  Click aici!

Un comentariu:

  1. Urez d-soarei Patricia sanatate, fericire si succes in cariera!Candva m-am numit si eu SAMSUDEAN.Nu am intalnit numele asta decat la doua trei familii care imi erau rude.Acuma din curiozitate am scris pe net acest nume dar si pe net era unul singur al d-soarei PATRICIA. Silvia

    RăspundețiȘtergere