"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 18 august 2010

"Scoala De Arbitri" are din ce in ce mai multi vizitatori

Ideea unui blog despre scoala de arbitri mi-a venit anul trecut, atunci cand incercam sa gasesc tot felul de metode pentru a atrage copiii prahoveni catre acesta frumoasa si ingrata activitate. Mai greu a fost cu scrisul, din cauza timpului foarte putin pe care il aveam la dispozitie. Practic am inceput sa postez abia in primavara acestui an, dupa incheierea cursurilor ultimei scoli de arbitri organizate de fosta comisie condusa de catre Cristian Nica. Cu adevarat insa am inceput sa scriu doar de vreo luna jumatate, de cand... am ceva mai mult timp liber. Prietenii stiu de ce! ;)  Totodata, blogul nu se mai adreseaza doar arbitrilor prahoveni, ci tuturor cavalerilor fluierului din tara si nu numai. Si iata ca rezultatele se vad, fiind surprinzatoare si pentru mine! Traficul pe blog a crescut constant, culminand cu data de 16 august (luni), atunci cand am ajuns la 283 de vizitatori unici intr-o zi si 996 de vizualizari! In luna iulie au fost 3433 de vizitatori, cu 8485 de vizualizari! In acest ritm, sunt sigur ca in august numarul celor care acceseaza blogul va fi mult mai mare! Interesant este si faptul ca "ScoalaDeArbitri" a fost vizualizata in 27 de tari - de la Germania, Olanda, Anglia, Franta sau Italia pana la Statele Unite ale Americii, Australia, Africa de Sud sau Emiratele Arabe Unite.
In final, nu pot de cat sa va multumesc tuturor celor care ati devenit fani "ScoalaDeArbitri" si sa va asigur ca voi incerca sa abordez cat mai multe subiecte interesante. De asemenea, le multumesc celor care mi-au mai dat cate un sfat, de-a lungul timpului, cu mentiunea ca astept, in continuare, sugestii la adresa scoaladearbitri@gmail.com.



2 comentarii:

  1. Felicitari, Ionut!Multa inspiratie in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "Diana": Multumesc! Sper ca "muza" sa-mi stea mereu aproape! ;) Mult succes, si tie!

    RăspundețiȘtergere