"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 9 august 2011

Imagini de la testarea fizica a arbitrilor si asistentilor din Liga 3 / Bucuresti


Astazi, pe stadionul “Tineretului” din Bucuresti a avut loc testarea fizica a arbitrilor si asistentilor din urmatoarele judete: B, IF, OT, TR, GR, DB, PH, CL, IL, BZ, BR, TL, CT.

Vedeti mai jos o serie de imagini din timpul probelor.

Cristina Bujor si Constantin Stefan 
Tudor Constantinescu
De la stanga: Louis Oprescu, Robert Nutu, Catalin Popovici, Emil Pascu si C-tin Pantilimonescu (toti - Prahova)
Radu Danielenco si Roxana Banaseanu (ambii - Prahova)
Fratii Banu: Gabi (stanga) si Bogdan
Adrian Nita
Adrian Nita si Emil Mateescu (dreapta)
Florin Ionescu (stanga)
Membri CCA

4 comentarii:

  1. am observat o gazela.. in persoana lui Nita ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. domnul nita...arata mai bine ca la 20 de ani...bv lui....seamana cu o caprioara

    RăspundețiȘtergere
  3. pai numai poze ale arbitriilor prahoveni?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim (20:52): Prahoveni sunt doar vreo... 90% :). As fi postat poze si cu arbitri din alte judete, asa cum am facut de multe alte ori, daca as fi avut sau daca le-as fi facut eu. Din pacate, n-am gasit nicaieri. Daca este cineva care detine astfel de fotografii, mi le poate trimite pe adresa scoaladearbitri@gmail.com .

    RăspundețiȘtergere