"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 18 august 2011

GALERIE FOTO | Imagini cu fetele care au participat la "Cupa Comunei Brazi"

Festivitatea de premiere: CS Brazi (verde, Loc 1), Blue Angel (alb-negru, Loc 2), CSS Tragoviste (dreapta, Loc 3)
De la stanga: Mihai Toma, Ionut State si Andrei Dan
Alexandra (Alice) Despa - arbitru, CJA Brasov
Ionela Golea - arbitru, CJA Buzau

Din dreapta, in verde - Gabi Bucur si Diana Florea (nr. 5) - arbitri, CJA Prahova

Denisa Comanoiu - arbitru, CJA Dambovita

Detalii despre "Cupa Comunei Brazi" gasiti aici:

3 comentarii:

  1. Felicitari fetelor!!! imi pare rau ca nu am fost alaturi de voi fizic, ca sufleteste am fost acolo. bafta multa la meciurile la care o sa lipsesc!!! va pup, spor la antrenamente(imi lipsiti)

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut turneul, a fost OK, promit fetelor ca daca fac un joc reusit cu Tg. Mures le voi oferi personal o surpriza la fata locului....atunci ma vor si cunoaste personal.
    stie cineva in ce stadiu se afla sala de la Brazi unde va juca din toamna Asesoftul? se pot achizitiona de acum abonamente) multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: Interesant mesaj! Sa speram ca fetele vor avea parte de o "surpriza" foarte placuta.
    In privinta salii de la Brazi stiam ca urmeaza a fi pus parchetul. Modalitatea de a viziona jocurile nu era inca stabilita (cu sau fara bani). Ma interesez si voi posta un nou comentariu.

    RăspundețiȘtergere