"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 19 ianuarie 2011

A plecat dintre noi Mihai Ionescu, portarul de legenda al Petrolului Ploiesti!

In urma cu putin timp am aflat vestea disparitiei celui care a fost Mihai Ionescu, portarul de legenda al Petrolului Ploiesti. In varsta de 74 de ani, nea Misu si-a incheiat socotelile cu aceasta lume semnanad un contract pe termen nelimitat cu echipa Raiului, din care mai fac parte alte cateva glorii ale fostei campioane a Romaniei.

In cei 13 ani cat a aparat poarta Petrolului (1960-1973) a castigat un campionat (1966) si o Cupa a Romaniei (1963), bifand si 13 selectii in nationala. In aceeasi perioada a fost desemnat de doua ori cel mai bun portar din tara, in 1965 si 1966.

A facut parte din Comitetul Executiv al FRF, multi ani fiind si observator federal.

A fost primul presedinte al Asociatiei Judetene de Fotbal Prahova, infiintata in mai 1991, in fruntea careia s-a aflat timp de 10 ani.

Pe nea Misu il stiu de prin 1993, cand m-am inscris la cursurile scolii de arbitri. Nu am avut bucuria de a-l vedea jucand insa l-am avut supervizor la cateva jocuri din campionatul judetean. Cea mai frumoasa amintire legata de domnia sa o am de la un meci de Divizia C, la care am fost delegati impreuna, eu la linie, nea Misu observator, in primavara lui 2002. Era primul meu joc dupa o accidentare destul de urata la piciorul stang, care ma tinuse cateva luni in afara gazonului. Partida se disputa la Gheorghieni, iar pe atunci deplasarea se facea cu o zi inaintea meciului. Imi amintesc ca m-a incurajat foarte mult, dandu-mi incredere si facandu-ma sa trec peste inerentele emotii ale (re)debutului, peste teama de a nu-mi ceda din nou piciorul.

Ne-a povestit cateva intamplari din cariera domniei sale, lucruri foarte interesante pentru niste tineri cavaleri ai fluierului aflati abia la inceputul drumului. La intoarcere ne-a impresionat spunand ca de mult timp nu se mai simtise atat de bine in compania unei brigazi de arbitri, desi avea foarte multe jocuri la activ in esaloanele superioare.      

Dumnezeu sa te odihneasca, nea Misule!

Condoleante familiei indoliate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu