"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 27 ianuarie 2011

Dupa ce a aparut pe “ScoalaDeArbitri”, Raluca Ivan a ajuns pe "Liga2.ro"

Daca in momentul in care am creat acest blog multi ziceau ca n-am ce face, ca imi pierd timpul, nedandu-mi prea multe sanse, iata ca usor-usor, la nici un an de la aparitie, “ScoalaDeArbitri” a inceput sa fie luata in seama, avand printre vizitatori si alt public, nu doar cavaleri ai fluierului. Asa cum am mai spus scopul meu este de a arata si alta fata a arbitrajului, una diferita de cea promovata de multe publicatii avide dupa scandal, rating si cancan. Cum eu fac aici munca voluntara, in timpul liber, am ales o alta cale de a ma impune, una mai dificila ce-i drept, dar plina de satisfactii… chiar daca nu materiale!

Ca o dovada a faptului ca “ScoalaDeArbitri” a inceput sa fie luata in seama, fiind vizitata si de ziaristi de la publicatii locale sau centrale stau in primul rand materialele aparute pe siturile  acestora cu arbitri promovati mai intai pe blogul meu. De asemenea, faptul ca multe articole sunt preluate si de alte situri, iar unele chiar furate, ma face sa cred ca nu am pierdut timpul degeaba. Ma bucur cand acestea sunt preluate, dar ma enervez cand sunt furate! Referitor la ultimul aspect voi vorbi intr-un alt material pe care-l voi posta asta-seara sau maine.

Dupa aceasta lunga introducere vreau sa va invit sa cititi un interviu cu ultima “descoperire” a “ScoliiDeArbitri”, brasoveanca Denis-Raluca Ivan. Ieri, la numai o zi dupa ce am publicat un material cu ea (pe care-l puteti citi aici), cei de la Liga2.ro, fratii mai mici ai ProSport-ului, au reactionat, rugand-o sa le raspunda la cateva intrebari. Si nu au gandit rau, daca ne luam dupa numarul mare de vizualizari ale articolului - are deja peste 630 -, care l-au propulsat intre primele cinci cele mai citite in ultimele 24 de ore! Bine, aici e vorba si de o alta promovare, situl respectiv avand aproximativ 10.000 de vizitatori zilnic!

Ma bucur pentru Raluca, la fel cum ma bucur pentru fiecare arbitru care devine cunoscut si cu ajutorul blogului “ScoalaDeArbitri”. Ii urez succes permitandu-mi sa-i dau un sfat, avand in vedere varsta pe care o are: ramai cu picioarele pe pamant si pregateste-te cu seriozitate, pentru ca numai asa vei ajunge unde-ti doresti!

2 comentarii: