"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

luni, 25 aprilie 2011

FUN: Steaua - Dinamo, derby-ul… perlelor :))

Asta-seara se va disputa eternul derby Steaua - Dinamo. O partida mai importanta decat oricare alta, cel putin pentru fanii celor doua echipe.

Un fel de Real - Barcelona sau Milan - Inter, “Derby de Romania” a inceput deja de cateva zile… in presa. Comparatii, declaratii, scenarii, calcule, pareri si… pareri. Toata lumea vorbeste despre ce va fi, de la ora 20:30, in Ghencea.

Desi nu aveam de gand sa scriu in perioada Pastelui, nu am rezistat tentatiei de a posta cateva… vorbe despre marele meci. Si cum in presa au aparut toate informatiile posibile si imposibile referitoare la cele doua formatii, m-am gandit sa va prezint o colectie de… perle stelisto-dinamoviste. Pentru ca la acest capitol cele doua echipe sunt campioane si merita sa fie tratate ca atare. J

In privinta jocului nu ma bag, tinand cont si de sfatul lui “nea Imi” (Emeric Jenei): “Sa nu ne facem iluzii ca sa nu avem deziluzii”. Pentru ca, vorba lui Dorinel Munteanu: "La pomul lăudat nici mere nu face".

Totusi, lasandu-ma influentat de ce spune patronul Stelei cred si eu ca echipa lui Becali ar putea obtine un scor de 0-0, dar numai daca… marcheaza! "Dacă marcăm un gol la început, pe urmă putem să jucam şi la 0-0.” J

Pe de alta parte ma gandesc ca Dinamo ar putea castiga daca n-ar mai fi lipsita de… ghinion, asa cum zicea Cristi Borcea, dupa meciul cu Rapidul: "Am dominat de la un capăt la altul. Am avut ocazii, ei n-au avut nici o ocazie. De ce nu am câştigat? Am fost lipsiţi de ghinion". J

Anuntat titular, Banel Nicolita nu este pe placul lui “Mister” Dinu: "Muncitor Nicolita, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e santier."

Foarte interesant este si cu cine va tine… Dumnezeu in duelul dintre nasul Becali si finul Borcea. Daca primul spune ca "Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor.", cel de-al doilea riposteaza: "Cred într-Unul Dumnezeu, Tatal Autostivuitorul".

Sper ca se va face si control anti-doping, pentru ca oaspetii pot fi injectati… letal, conform unei mai vechi practici, pe care Cristi Borcea a dezvaluit-o cu ceva ani in urma: "De obicei, celor care ajung la Dinamo noi le facem acea injectie letala care nu dispare niciodata. Indiferent la ce echipa s-ar duce, ei tot dinamovisti raman. Daca Alexa a refuzat o oferta de trei-patru ori mai mare de la Steaua, ganditi-va ce impact are injectia".

Stiind despre cum se injecteaza “cainii” si cerand control anti-doping, stelistii ar putea evita o declaratie ca cea data de patronul lor dupa partida cu Gloria Buzau: "Cum sa mai ies pe strada dupa ce mi-au facut cei de la Buzau? Sunt prostul lumii! Cel mai mare idiot, eu sunt".

In eventualitatea ca Steaua va castiga asta-seara, punem pariu ca meritul va fi al lui Becali, asa cum se intampla si pe vremea lui Olaroiu? "Meritul pentru titlul câştigat de Steaua e 50% al lui Olăroiu şi 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu."

Chiar daca "Important e punctele", vorba lui Gică Hagi, mi-as dori ca jocul sa fie unul pe… intelesul tuturor. Ar fi pacat sa-l auzim iar pe Mihai Stoica declarand ca "Eu, unul, am venit bou si am plecat vaca. Nu am înteles nimic.", asa cum a facut-o după o sedinta a Comisiei de Disciplina, pe vremea cand era presedinte al Unirii Urziceni.

Parca-l si vad pe Cornel Dinu spunand la emisiunile de analiza: "Gestul domnului Mihai Stoica a fost unul de premeditare intempestiva."

Alte stiri despre “Derby de Romania”:

In tribunele stadionului “Ghencea” si-au anuntat prezenta foarte multi oameni importanti din Romania, cunoscuti de-ai lui Gigi Becali: "Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă."

Inaintea partidei in boxe va rasuna imnul “militarilor”, interpretat de nimeni altul decat patronul echipei: "Imnul Stelei va fi o melodie religioasa si o sa o cant eu, ca sunt talentat".

Sa speram ca nu va ploua, in cazul in care Vasile Turcu va merge la meci, pentru ca exista risc de… emenangita. Fostul actionar al lui Dinamo este foarte sensibil la apa: "El îmi turna apă în cap, eu ce era să fac? Să stau ud, să răcesc şi să prind emenangită?”

Daca va juca, Dica promite sa marcheze, altfel iar va spune comentatorul: "Dică a ratat impactul cu mingea!", ca la meciul Gloria Buzau-Steaua.

Ionel Danciulescu asteapta ca fanii dinamovisti sa vina in numar cat mai mare la stadion, mai ales ca: "Suporterii noştri sunt 80% din Bucureşti şi 40% din provincie."

Marius Lacatus, despre atmosfera din Ghencea: "Cand spectatorii sunt cu noi, vor sa fie al 14-lea jucător si au dovedit inca o data daca mai era nevoie.”

Claudiu Răducanu si-ar fi dorit sa joace si el in acest derby: "La bulanu’ meu o sa dau si gol daca o sa ma convoaca.", desi "Eu nu mi-am propus nici un gol. Care e în fata portii, s-o inscrie”.

Gici Becali: "Borcea spune că are echipă de cinci stele? El poate să spună că are echipă de cinci cîini. Eu am echipă de cinci stele. La fel şi Rapid, poate să spună că are echipă de cinci vagoane."

Gigi Multescu, despre trupa din “Stefan cel Mare”: "Dinamo este un grup viu, care traieste". "Nu mor cîinii cînd vor... alţii!"

Morala:

"Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!" (Gheorghe Hagi, în vizita la o scoala generala)


PS:  Blogul meu nu-i controlat de nimeni. Am facut aceasta precizare pentru a-l linisti pe Gigi Becali, care sustine ca: "Globurile astea sunt controlate de securisto-comunisti!!!" J

4 comentarii:

  1. Senzatioooooooooooooooooooooooooonal! Felicitari, Ionut! Ia uite ce jurnalisti sunt in Prahova si patronii de-acum nu-i gasesc nici pace! Mai dupa '89 nu era chiar asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Daca stii cum sa iei aceste declaratii ti se par foarte amuzante.
    Oamenii la nervi,agonie-extaz spun multe si apar aceste erori,glume.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "Dragos Mihai Trestioreanu": Multumesc pentru aprecieri! Despre ce jurnalisti vorbiti? :) M-am jucat si eu putin cu... tastatura! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "Flavius7": Ne amuzam si noi, se amuza si ei... Cat despre fotbal... este la televizor - martea si miercurea, de la ora 21:45! ;)

    RăspundețiȘtergere