"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

duminică, 6 februarie 2011

Nicu Lixandru: “Sunt foarte fericit pentru realizarile fiului meu!”

Declaratia din titlu a fost oferita ScoliiDeArbitri de catre tatal singurului arbitru strain din primele trei ligi spaniole. Despre Cristi Lixandru si experienta sa in tara campioanei mondiale ati putut afla mai multe amanunte din interviul acordat blogului nostru, pe care l-am publicat in doua parti - vineri si sambata.

Iata ce a mai spus Nicu Lixandru (foto, alaturi de sotie si de Cristi) pentru “ScoalaDeArbitri”, referindu-se si la partida dintre Betis Sevilla si Barcelona, la care fiul sau a fost al patrulea oficial:

“Sunt foarte fericit si multumit, pentru ca a ajuns acolo pe meritul lui. Am avut satisfactia sa-mi vad copilul alaturi de unii dintre cei mai mari fotbalisti din lume. Faptul ca este singurul arbitru strain din primele trei ligi spaniole spune multe. Tocmai de aceea am mare respect fata de Comisia de Arbitri din aceasta tara.”

Nicu Lixandru a evoluat ca jucator in Divizia A, la Jiul Petrosani, iar ca arbitru a ajuns pana in cel de-al doilea esalon, unde s-a aflat din 1992 si pana in 1998, an la finalul caruia s-a retras din activitate. In prezent este observator in cadrul AJF Teleorman.

Isi aminteste cu drag de faptul ca “am avut ocazia sa arbitrez la inaugurarea nocturnei de pe stadionul Astra, la partida ploiestenilor contra Gloriei Buzau. Colegii de la cele doua linii au fost Ioan Muresan (Timisoara) si Nicusor Asandei (Resita).”

A fost presedintele Comisiei de Arbitri din Petrosani, fiind cel care a descoperit-o pe purtatoarea ecusonului FIFA, Cristina (Ionescu) Babadac. Tot atunci au urmat cursurile scolii si cei doi fii ai sai, Cristian si Ovidiu. Dupa o perioada de intrerupere cel din urma oficiaza in prezent tot in Spania, dar  in ligile inferioare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu