"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

duminică, 20 februarie 2011

Arbitri la datorie... in orezarie :) / Galerie Foto


Pentru aceasta saptamana rubrica "Arbitri la datorie" se prezinta in varianta... fun! :) Veti vedea mai multe imagini cu trei arbitri prahoveni, care au oficiat la jocul amical dintre Conpet Ploiesti si Gaz Metan CFR Craiova, disputat in urma cu doua saptamani. Locatia: stadionul din Valea Calugareasca.

De asemenea, aveti ocazia de a vedea, in premiera mondiala, propunerile pentru un nou echipament destinat arbitrilor! :)

Cei trei cavaleri ai fluierului au fost: Ovidiu Oprea (central, Liga 2), Valentin Dumitru (asistent, Liga 2) si Ionel Gheonea (asistent, Liga 4).

Ii multumesc lui Cristi Damian pentru fotografiile furnizate. Comentariile imi apartin... asta pentru eventualele injuraturi... ;)



In final va prezint si cateva imagini cu propunerile pentru adaptarea echipamentului la conditiile din Romania, primite de la mai multi arbitri care au oficiat in conditii asemanatoare. :)

Mai intai pentru domnisoare, cateva modele de cizme din cauciuc ultimul racnet...


Iar acum pentru barbati, in functie de adancimea apei...


Si modelele de pelerina...



Daca mai aveti si alte propuneri, le puteti lasa la comentarii. Promit ca le voi publica! ;)

16 comentarii:

  1. dar de ce ai pus si fetele cu cizmulite in articol ? :).. Ovidiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "Ovidiu": Cred ca ai fost vrajit de domnisoare... aaa... de modelele de cizme pentru domnisoare am vrut sa zic... ;) si nu ai mai fost atent la ce am scris imediat dupa imaginile cu voi! :)) Pai, nu avem si fete arbitru? La ele nu te gandesti? Si apoi, propunerile au venit si de la baieti si de la fete, care au arbitrat in conditii asemanatoare!

    PS: Propunerile se refera doar la cizme si la pelerinele de ploaie, asa ca nu mai visati! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. aici ca aici dar sa mergeti la plopu in partea asistentului 2 dupa ce ploua sa vedeti cum e.
    P.S daca nu aveti salupa sau cizme de pescar puteti ramane acasa

    RăspundețiȘtergere
  4. stimati Arbitri,
    daca nu va convin conditiile in care arbitrati propun sa va lasati, nu ar fi nici o diferenta cu voi sau fara. asa cum jucatorii pot indura 90 poate ar trebui si voi si fara comentarii de orezarii.
    deasemenea trebuia sa mergeti in Antalia, sau pe unde au plecat echipele noastre in cantonament - dar iarasi - nimeni nu va doreste.
    si binenteles in lipsa de altceva ati gasit o ''orezarie'' in jumatatea iernii - oare cum vor arata stadioanele de A in prima etapa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ati inceput sa faceti comentarii ''haioase'' pacat de lipsa dvs de umor. dece incepeti un meci daca conditiile nu permit si ati gasit si locatia perfecta ....
    penibil domnilor

    RăspundețiȘtergere
  6. sa inteleg ca sunteti de la plopu sii.....adevarul doare??

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru "Anonim" (orele 10:56 si 11:00): Stimate... Anonim - imi cer scuze ca nu v-am retinut numele! -, va respect opinia, dar, daca-mi permiteti, nu sunt de acord cu ea! Dupa parerea mea este una tipica tarii in care traim, d-aia suntem unde suntem... "Cui nu-i convine sa se lase!" este o expresie pe care am tot auzit-o, desi mi-as fi dorit sa aud "Fratilor, haideti sa facem si noi ceva bun pentru tara asta, pentru copiii nostri!"
    Stati linistit ca am indurat si induram multe...

    Nu am pretentia ca as avea umor... asa am crezut eu - ca ar fi haioase acele comentarii. Este parerea mea si nu oblig pe nimeni sa rada! Unora e posibil sa le placa, dar probabil ca dumneavostra aveti un umor mult mai... fin, la nivelul caruia nu ma pot ridica. Am si eu limitele mele, nu suntem toti perfecti!

    Va urez sa aveti o saptamana frumoasa, permitandu-mi a va recomanda sa nu va mai pierdeti timpul pe bloguri asa plictisitoare si lipsite de umor ca al meu!

    PS: Incantat de cunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru anonimul deranjat de umorul de pe aceasta pagina: iti recomand www.cevreitu.ro/.com asta ca sa nu incepi aceasta saptamana prost!
    In alta ordine de idei, in tara asta terenuri de fotbal sunt mai multe si de o mai proasta calitate si nu pentru ca nu m-am dus eu sa pun ingrasaminte, ci pentru ca administratorul l-a lasat in paragina cum se cam practica in toate domeniile. Cine sufera? In cazul acesta jucatorii pentru ca nu se pot pregati cum trebuie, pentru ca exista riscul accidentarilor. Inainte nu mai dadeau fuga repede la Bologna si nu mai apelau asa de multi la domn' doctor Popescu pentru a-i rezolva. Aveau conditii! In ziua de astazi, asta avem si cu asta lucram! Nimeni nu se plange, chiar daca si arbitrii sunt predispusi accidentarilor, ci doar deplangem sau facem haz de necaz...doar atat ne-a mai ramas! Iar daca ati fost deranjat de comentariile de aici, inseamna ca va complaceti situatiilor de genul, si de aici as trage concluzia ca nu sunteti asa de "fin".

    RăspundețiȘtergere
  9. dragii mei,
    vroiam sa spun ca ati ales gresit terenul de care sa faceti haz de necaz (ca orice nestiutor, si la propunerea cui... V. Dumitru - dece nu a comentat ce frumos a fost toamna trecuta acolo? (asta este tipic pt Romania) trebuia sa intelegeti ca in timp ce majoritatea echipelor pleaca afara in acesta perioada CFR Craiova a facut 2 antrenam pe zi, si echipa locala 1 pe acel teren ( si chiar a avut parte de ingrasaminte si... dar rezultatul se va vedea la primavara - nu in jumatatea iernii)
    intr-o alta idee stim sa ne plangem ... apropo de hai sa facem ceva - va rog verificati de cand este in circuit si ce s-a facut acolo.
    concluzie - a face ''misto'' de un teren'' care poate fi lejer de liga B in baza unor fotografii si a lipsei de altceva (fara sa te informezi) este tipic Romaniei .....

    eu vad doar 2 balti si terenul greu la mijlocul terenului - dvs ce vedeti (iarba verde - cautati la Izvorani, polo - dupa acea vreme?
    pacat.....

    RăspundețiȘtergere
  10. si ca sa inchei, chiar nu-mi place acest gen de dialog, va rog solicitati informatii colegilor dvs arbitri despre acel teren, si deasemeni propuneti un top 10 (teren joc / baza sportiva - nu acolo unde va schimbati in masina)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru "Anonim": Imi pare rau, dar nu ati inteles sensul acestui material si v-ati suparat degeaba! Scopul nu a fost de a face "misto de un teren", ci cu totul altul... Daca urmareati blogul cu regularitate, ati fi putut observa ca in weekend apar si materiale pe care eu le consider amuzante(nu sunteti obligat sa radeti!). In acest context am zis sa facem haz de... necazul colegilor... putea fi oricare alt teren, cum de altfel sunt multe in tara! Cu siguranta, atat jucatorii cat si arbitrii si-ar dori alte conditii, dar nu e nimeni absurd sa nu inteleaga faptul ca traim totusi in Romania si ne adaptam la ce avem. Se poate discuta mult pe tema asta, dar nu cred ca este nici locul si nici momentul...

    Poate ca daca nu publicam locatia in care s-a desfaurat partida nu ati mai fi reactionat.

    PS: Daca citeati cu atentie observati ca am spus cui apartin comentariile, adica mie! Repet: Scopul nu am fost acela de a face "misto" de terenul respectiv... un teren pe care am arbitrat, de altfel! Daca va semnati era posibil sa va si cunosc!

    RăspundețiȘtergere
  12. :)))
    Frumoase imagini.

    Ovidiu Nuta

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru mine fotbalul si arbitrajul poate sa apuna in orice moment! Nu ma deranjeaza nici 0,1%!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru "Iulia": Pe mine ma intereseaza si fotbalul si arbitrajul! Tocmai d-aia am facut si acest blog!

    RăspundețiȘtergere
  15. Terenul.. unul din cele mai bune din B:) ..

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru "Anonim" (29 aprilie): Nu te contrazic. Asa cum am mai spus, scopul nu era de a face "misto de teren", cum zice cineva mai sus, ci cu totul altul...

    RăspundețiȘtergere