"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

duminică, 19 iunie 2011

Gata cu vacanta! Am revenit la... scris!

Cei care urmaresc zilnic blogul ScoalaDeArbitri probabil ca au fost mirati de faptul ca nu am mai postat nimic in ultima saptamana. Explicatia este una simpla - am fost in vacanta! Din pacate... sau din fericire, nu am putut accesa deloc blogul in aceste ultime zile. Si cum netul nu prea functiona in zona respectiva am ramas in urma cu stirile - inclusiv cele sportive. Insa cred ca fost mai bine asa, pentru ca am avut parte de o relaxare totala dupa un an foarte... incarcat.

Dar gata cu vacanta, ne-apucam din nou de treaba! Sunt multe "Povestile" care asteapta a fi cunoscute, precum si... surprizele care vor sa fie dezvaluite. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu