"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 1 iulie 2010

O noua imagine pentru "Scoala De Arbitri"

Incepand de astazi, puteti vedea "Scoala De Arbitri" intr-o noua prezentare. Cred ca arata mult mai bine asa, acum ramane sa va placa si voua. Sper ca timpul sa-mi permita sa postez cat mai multe materiale care sa va faca sa deveniti vizitatori fideli ai acestui blog. Totodata, sper sa nu mai fiu nevoit sa scriu despre scandaluri, pentru ca nu-mi face deloc placere. Mai am cateva materiale de genul acesta, pe care vreau sa le epuizez cat mai rapid, dupa care ma voi axa mai mult pe arbitraj. Pentru ca am multe idei pe care vreau sa le pun in practica. Va astept si pe voi cu sugestii.

4 comentarii:

  1. Salut, in partea dreapta a blogului , pt design merge gri-ul de sus de la banner-ul cu SCOALA DE ARBITRII , ar da bine .

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa noua fata a blogului ;) imi place , la cat mai multe postari Ionut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "sade5000": Sablonul pe care l-am ales nu-mi permite sa modific culoarea doar pe zona respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "alex": Ma bucur ca-ti place! Pe viitor voi incerca sa mai aduc imbunatatiri. In privinta postarilor, sper ca timpul sa-mi permita sa scriu cat mai des.

    RăspundețiȘtergere