"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 13 iulie 2010

Alte poze... alte comentarii :)))

Dupa primul antrenament al arbitrilor prahoveni, in urma caruia am postat si cateva imagini pe acest blog (vezi, mai jos,  "Primul antrenament - reportaj special"), eram foarte curios sa vad cati colegi vor fi prezenti la cea de-a doua sedinta de pregatire. Surpriza placuta a fost sa constat cresterea numarului de participanti, de la 20 la 35! Deci aproape dublu, daca punem la socoteala si... fotograful. ;) Ce am observat insa a fost faptul ca jumatate din cei prezenti la primul antrenament au lipsit la cel de-al doilea!! Acum, stau si ma intreb ce i-a retinut acasa? Sa fii fost prea tare antrenamentul, dupa cele trei saptamani de pauza, sau sa fii contribuit si eu prin comentariile facute pe marginea fotografiilor postate pe blog?! Scuza cu ploaia pica, pentru ca vremea a fost destul de frumoasa, numai buna de atrenament. Sunt intr-o mare dilema, din care nu stiu cum sa ies! Poate publicand cateva imagini de la ce-l de-al doilea antrenament... Bineinteles, cu comentariile de rigoare! :)))

7 comentarii:

  1. stati bine la capitolul umor ;))
    Pentru baiatul cu licenta: multa bafta!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. pana la urma trebuie sa fac cinste sa imi zici ce am gresit :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "Diana": Prinde bine... pe criza asta! :))
    "Baiatului cu licenta" ii vom tine pumnii stansi pe 27 iulie! Si nu numai lui... mai avem cativa colegi care au examne de licenta sau de admitere la facultate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "sade5000": Mai citeste o data comenatariul... dar cu mai multa atentie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh, atunci bafta tuturor :)
    In legatura cu umorul, m-ati inspirat si am postat ceva pe blog :))) sper sa vada profesorii dupa licenta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru "Diana P": Am vazut noua imagine a blogului. Felicitari! Ma bucur daca te-am inspirat, dar sa nu dai vina pe mine daca iti fac profesorii vreo surpriza! ;) Spre binele tau, sper sa vada ce ai scris dupa licenta! :))
    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaaai, am avut astazi licenta, a fost foarte bine, am noroc de "papagal" :D
    Mai am de lucrat la blog, oricum multumesc pentru aprecieri.
    PS: Ma bucur ca v-a placut parodia:)

    RăspundețiȘtergere