"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 8 iulie 2010

Primul antrenament - reportaj special ;)

Marti seara, a avut loc primul antrenament oficial al arbitrilor prahoveni. Sub conducerea presedintelui Cristian Nica, la stadionul VEGA, acolo unde isi desfasoara activitatea si grupele de copii ale Chimiei Brazi, s-au aflat 20 de cavaleri ai fluierului, printre care si 2 fete. Daca la un moment dat era pusa sub semnul intrebarii, din cauza ploii, prima sedinta de pregatire s-a desfasurat, totusi, spre marea bucurie a copiilor, in mod special. Mai ales ca unii dintre ei au venit de la departare de Ploiesti – din Mizil, Cornu sau Magurele. Probabil ca amenintarea ploii a mai retinut, insa, o parte dintre arbitri, acasa. Spre regretul lor pentru ca la antrenamentul de aseara, soarele a raspuns, si el, prezent!
Dupa o incalzire usoara s-a trecut la cateva "lansate", pentru ca finalul sa fie rezervat unui joc de fotbal al carui rezultat nu l-am retinut. Totusi, am remarcat cateva parade - marca Marinica, driblingurile - pana la infinit - ale lui Bogdan Bucur, gafa presedintelui, care a dat o pasa de gol... atacantului echipei adverse, plasamentul fundasului central Gabriela Bucur sau incercarile Andreei Popa de a atinge mingea. Am mai descoperit cativa posibili jucatori pentru echipa de minifotbal a CJA Prahova, dar pe care nu-i voi numi acum, pentru a nu incerca sa-i transfere adversarii nostri!
Neputand alerga alaturi de colegi, m-am transformat in… “reporter special”, inarmat cu o camera foto marca Sony. Ce-a iesit, vedeti mai jos.



                                                                                      
 

24 de comentarii:

  1. Felicitari pentru fotoreportaj! Chiar este ok! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. razi de noi?:)))...a iesit super reportajul;)..la ce profesionist avem langa noi:>..andreea popa

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru "Sport-Campina": Multumesc! Daca tot n-am putut sa alerg, am zis sa-mi testez aparatul. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru "Andreea Popa": Nu-mi permit sa rad de voi... tu radeai de Gabi. :)) Ai dreptate... este aproape "profesionist"... aparatul foto! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. ma refeream la persoana..nu la aparat:D..;)..andreea popa

    RăspundețiȘtergere
  6. razi cu noi,nu de noi..:>..andreea popa

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo, Ionut, ai dovedit ca arbitrii au si umor! Mai astept si alte fotoreportaje de genul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru "Dragos Mihai Trestioreanu": Si noi (arbitrii) suntem tot oameni, desi, in Romania e mai greu de inteles acest lucru! O sa mai incerc sa fac si alte fotoreportaje... timp sa am!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oleee...in sfarsit poze ... imi place aia cu transferul ... tare :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos! Felicitari si spor la treaba in noul sezon competitional!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru "Diana": Multumim! Cam asa decurg antrenamentele la noi... Multa bafta si tie in campionatul viitor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc, dar sezonul meu va fi amanat!O stupida accidentare intr-un meci mi-a dat "concediu".
    Oricum frumoase antrenamente, sa o tineti tot asa si sa ramaneti la fel de uniti.
    Arbitrii din Colegiul Prahova pot fi mandri cu un asa presedinte si cu asa coordonatori. Felicitari, din suflet, pentru tot ce intreprindeti.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru "Diana": Imi pare rau pentru tine... Am citit ceva pe blogul tau, dar am banuit ca ti-ai revenit. Din pacate, si eu sunt cam in aceeasi situatie... Insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  14. Fac gimnastica, alergari usoare, dar nu am voie sa fortez!
    Va doresc sa va reveniti si sa va recuperati cat mai repede.

    Ca sa nu uit... va sugerez sa va mai apucati de o meserie, cea de fotograf. Reusite cadre si expresive ;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru "Diana": Multumesc! Inca nu am ajuns la alergari, dar sper sa o fac cat mai curand. Buna asta cu "meseria de fotograf"... nu m-am gandit. Ma bucur daca mai plac si altora pozele realizate de mine! Sanatate maxima! PS: Si tu ai putea scrie mai des in aceasta perioada de... pauza fortata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu scriu, dar pe site! In ultimul timp am fost cam lenesa din cauza licentei, dar maine scap de ea si o sa revin la treaba :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru "Diana": Am vazut situl... dar eu ma refeream la blog! ;) Ai o scuza buna... Multa bafta, maine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru "Diana": Asteptam rezultatul... ca sa te putem felicita! ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. rezultatul l-am pus pe blog, cred ca a citit o profesoara parodia :|

    RăspundețiȘtergere
  20. Pentru "Diana": Felicitari pentru rezultat! 9.66 la examenul de licenta nu este o nota la indemana oricui. Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  21. mai sunt pe net pozele de la antrenamente ? :D. Bureata Florin

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari pentru reportaj si pentru sedinta de pregatire! Cum reusiti sa ii determinati pe arbitri sa participe la astfel de actiuni? Va doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, domnule Munteanu! Atunci cand pui pasiune in ceea ce faci, reusesti! Noi am dezvoltat o relatie speciala cu acei copii minunati. Ceea ce vedeti in poze insa se intampala in urma cu sase ani. S-au schimbat multe lucruri de atunci... Au ramas insa amintirile, care sunt extraordinare!

      Ștergere