"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 19 mai 2011

SPECIAL | Ioan Onicas se retrage din arbitraj, la 42 de ani

Arbitrul asistent de prima divizie Ioan Onicas, din Zalau, a decis sa puna capat carierei, retragandu-se la 42 de ani, desi mai putea activa inca 3 sezoane. Evenimentul se va petrece sambata, dupa jocul FCM Targu Mures - U Cluj.           

Nascut pe 3 decembrie 1968, acesta are un palmares impresionant, pe care si l-ar dori orice cavaler al fluierului. Din cei 24 de ani de arbitraj, 20 i-a petrecut in loturile divizionare - 15 numai in prima liga! A oficiat la peste 500 de meciuri, fiind delegat si la doua finale de Cupa Romaniei.

“În cei 20 de ani ca arbitru divizionar, am avut nenumărate satisfacţii pe care, cred că şi le-ar dori orice arbitru. Cred că am atins apogeul carierei şi nu cred că aş mai putea obţine performanţele de până acum. Mi-aş dori ca retragerea mea să fie o provocare pentru ceilalţi arbitri mai tineri din judeţul nostru, cărora le doresc să atingă şi să depăşească rezultatele pe care le-am avut eu în arbitraj” - a declarat Ioan Onicaş pentru sportulsalajean.ro.

 Cititi aici mai multe detalii despre cariera si retragerea lui Ioan Onicas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu