"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

miercuri, 11 mai 2011

ScoalaDeArbitri la aproape 10.000 de vizitatori unici pe luna si peste 25.000 de accesari!

Datorita fanilor sai, ScoalaDeArbitri este in continua crestere. Dupa ce in luna martie am avut 8747 de vizitatori unici, iata ca in aprilie am fost foarte aproape de un nou prag psihologic - 10.000 de vizitatori (ne-au lipsit doar 23 ca sa atingem aceasta cifra)! De asemenea, si accesarile blogului sunt pe o panta ascendenta, depasind bariera de 25.000 (mai precis 25.133)!

De anul trecut si pana acum, ScoalaDeArbitri a avut peste 70.000 de vizitatori si peste 160.000 de accesari!

In aceste conditii nu-mi ramane decat sa va multumesc, atat voua, cat si celor care mi-au fost si-mi vor fi alaturi pe acest drum destul de dificil! De asemenea, sper ca blogul nostru sa va surprinda placut si in continuare!

PS: Va reamintesc faptul ca sunt deschis oricarei idei noi, asa ca daca aveti vreo propunere referitoare la ScoalaDeArbitri o astept pe adresa scoaladearbitri@gmail.com .

2 comentarii:

  1. La si mai multi, Ionut! Felicitari! Repet ce am zis: faci ceva ceva minunat, si nu numai pentru arbitri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este complet firesc atat timp cat materialele, articolele, surprizele, etc sunt la asteptarile noastre.
    Eu, personal nu-mi ramane decat sa-ti multumesc pentru ceea ce ne oferi.
    Felicitari inca odata !

    RăspundețiȘtergere