"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 3 martie 2011

Allez, Cristi! / Vorovenci alearga la Europenele indoor

Anul trecut publicam o stire referitoare la arbitrul de fotbal Cristian Vorovenci, participant la Campionatul European de… Atletism. Pentru cei care nu au auzit inca de el, bacauanul din lotul olimpic al Romaniei face parte din colegiul cavalerilor fluierului din orasul lui Bacovia. Dar mai multe despre Cristi veti putea afla in aceasta seara dintr-un interviu pe care mi l-a acordat cu ceva timp in urma si pe care nu l-am publicat inca din… anumite motive. De fapt este vorba de o surpriza pe care o pregatesc prietenilor blogului ScoalaDeArbitri. Mai multe nu spun!

Ceea ce m-a determinat sa devansez publicarea acestui material este o stire aparuta astazi, pe situl BacauSport.ro, despre arbitrul-atlet.

Cristi Vorovenci va participa in acest weekend la Campionatul European de Atletism indoor, care va avea loc in Franta, la Paris 

“Este un campionat puternic si foarte important pentru că îmi oferă experienţa de care am nevoie pentru a participa la olimpiada de anul viitor. Am venit cu un singur gând: să fiu în finala de 6.”, a spus acesta pentru BacauSport (click aici pentru a citi intreaga declaratie).

Ca si la Europeanele de anul trecut, de la Barcelona, Cristi va alerga tot in proba de 800 m.

Sa-i uram succes si sa-i tinem pumnii stransi, maine, incepand cu ora 17:55, cand se va da startul cursei, ce va fi transmisa, in direct, de catre Eurosport si TVR 3!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu