"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

luni, 20 februarie 2012

“Ba, fratilor, unde traim, ma? Nu mai avem simtul corectitudinii?” / Presedintele LPF, despre injumatatirea baremurilor arbitrilor (VIDEO)

Chiar asa, in ce tara traim, “ba, fratilor”? Despre ce vorbim aici?! Despre milioane, milioane… 33, 60, 120, 130… milioane, milioane… fara numar… Faceti socoteala, ba, fratilor, faceti socoteala, ca eu am ametit dupa atatea calcule si intrebari! Ah… si nu uitati, va rog, sa luati in calcul si transportul, cazarea, masa, echipamentele, costumele, vitaminele, cantonamentele… “Pai, in ce tara traim? Despre ce vorbim aici? Faceti socoteala, ba, fratilor… In ce tara traim noi, ma? Ba, fratilor, unde traim, ma? Nu mai avem simtul corectitudinii?”. Hopaaa… CORECTITUDINE?!! Domnu’ presedinte a vorbit despre corectitudine! Asa ca eu ma abtin sa mai comentez vreo declaratie. Merg la somn, pentru ca deja e foarte tarziu si ma asteapta o saptamana plina. Pana la urma, vorba cuiva: “Daca asa a hotarat Comitetul Executiv, asa e corect!”. Bravos, natiune! Vivat fotbalul romanesc!


4 comentarii:

  1. Eu as zice cu un drum sa-i taiem si lui jumatate din salariu,ar fi de acord?Din ce am inteles la toate nivele o sa se reduca baremele apoi la Liga 3 ce sa mai reduci?In plus la liga 1 un asistent care vine dintr-un fund de tara(ex Zoltan Szekely) lui nu i se mai merita sa mearga la meci deoarece da mai mult pe transport si alte prosti decat incaseaza de la un meci.Este o prostie chestia asta nu am inteles cum la inceput presedintele arbitrilor a fost de acord insa acuma se pare ca si-a revenit la normal.Eu sunt de parere ca totul o sa revina la normal cand o sa apara speculatii le cu privire la dare de mita(baremele fiind prea mici).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am inteles ca s-a discutat doar despre Liga 1. Vorba ta, "la Liga 3 ce sa mai reduci?". Ar fi culmea, dar nu imposibil, in minunata noastra Romanie. Din punctul meu de vedere, discutam discutii, pentru ca tinta este alta! Iar "oamenii" vor face, in continuare, tot posibilul sa o elimine... De ce?! E doar o... chestie de "butoane"! Nu stiu cand a fost de acord presedintele arbitrilor cu micsorarea baremurilor!! Pai, daca era de acord, crezi ca se mai chinuiau "oamenii" sa-l schimbe? Ti-am zis, tot ceea ce se intampla este doar o chestie "de butoane"! ;)

      PS: In privinta baremurilor (si nu numai) se practica, la greu, diversiunea. Se vorbeste intentionat de sume brute, ca sa para mai mari. "Oamenii" uita subit sa scada impozitele, cheltuielile de cazare, transport, masa... Ca sa nu mai vorbesc despre vitamine, echipament, costume. Totul se rezuma doar la cele 90 de minute... "castiga mult prea mult pentru doar 90 de minute". Brusc, se aduce in discutie situatia salariului minim. Dar de ce nu se tine cont de acest salariu si cand se arunca cu milioane de euro sau cand se discuta despre valize? De ce n-or vorbi si de cate antrenamente sunt necesare pentru a arbitra cele 90 de minute? Sau te pomenesti ca arbitrii nu au nevoie de pregatire? Ii luam direct dupa strada si ii punem sa fluiere? Sunt foarte multe de discutat pe aceasta tema, dar iar se vor gasi unii care vor sari ca arsi...

      Ștergere
    2. Trebuie sa recunoastem ca anumite persoane sunt deranjate de prezenta la sefia CCA a lui Ion Craciunescu,deoarece nu isi mai pot desfasura activitatile in deplina siguranta!se vede clar din reactiile unora!

      Ștergere
  2. Oare Cristiano Ronaldo sau Messi isi calculeaza banii castigati impartindu-i la 90 de minute??

    RăspundețiȘtergere