"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

luni, 6 august 2012

1800...


Cat de repede se scurge timpul! Doi ani si cinci luni au trecut de la lansarea primului blog dedicat arbitrilor de fotbal din Romania… In acea perioada inca eram arbitru activ si nu gandeam ce surprize urma sa-mi mai ofere viata… Nu visam ca ScoalaDeArbitri sa stranga atat de multi vizitatori si nici sa-si faca atatia prieteni (vezi statistica alaturata).

Au fost multe nopti nedormite, multe weekend-uri pierdute, pentru a realiza diverse materiale cu arbitri romani, de la meciuri din tara sau din strainatate. Au mai fost si cateva mii de poze cu arbitri, pe la jocuri din ligile 1, 2 sau 3… Toate acestea s-au adunat in cele 1800 de postari la care am ajuns saptamana trecuta. O surpriza placuta, un prag la care nici ca visam la inceput. Parca nici nu-mi vine sa cred!

Va multumesc tuturor celor care ati fost alaturi de ScoalaDeArbitri, in speranta ca veti  ramane vizitatori fideli si in continuare! Datorita voua am continuat aceasta munca, chit ca au fost cateva momente in care am vrut sa renunt la a mai scrie…

PS: Saptamana aceasta vine cu o alta surpriza. ScoalaDeArbitri va rasplateste fidelitatea organizand un nou concurs in colaborare cu sponsorul www.accesorii-arbitraj.ro. Ramaneti aproape, pentru ca vor fi premii multe si foarte interesante! Detalii, in zilele urmatoare. 

Un comentariu:

  1. De cand am descoperit blog-ul este cam printre putinele lucruri pe care le fac pe internet.Bineinteles l-am descoperit din greseala inca cand am vazut ca este vorba despre hobby-ul pe care il iubesc cel mai mult am anuntat si pritenii/colegii care sunt si ei acum vizitatori fideli.Poate pe viitor un forum al arbitrilor ar mai starni niste discutii,iar postarea ar fi mai rapida(ne mai asteptand acceptul tau).
    Oricum felicitari si la mai mare!!!
    P.S. Tocmai pe maine ma gandeam sa imi comand niste accesorii ca in curand se pun ligile in miscare dar poate mai astept fiind vorba de un concurs desi la cat de norocos sunt:)).

    RăspundețiȘtergere