"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

marți, 23 octombrie 2012

Arbitrul Nicolas Yegros spune ca s-a pozat cu Messi pentru fiul sau / Credeti ca a gresit sau nu?


Asistentul paraguayan Nicolas Yegros nu intelege de ce s-a creat atata valva in urma gestului sau de a se fotografia cu Lionel Messi la pauza meciului dintre Chile si Argentina (vezi aici).  Acesta a explicat motivul pentru care a tinut neaparat sa aiba acea poza.

“Am dorit o fotografie cu Messi pentru fiul meu, deoarece este fanul lui, si am avut acea ocazie. Sper ca fanii chilieni nu sunt suparati pe mine pentru ceea ce am facut. Arbitrii sunt parte a fenomenului fotbalistic si nu vad de ce a fost o problema.”, a spus Nicolas Yegros, conform Yahoo Sports, citat de Refereeing World.

Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu cred ca arbitrul a procedat gresit in aceasta situatie. Pentru ca s-a expus inutil, atragand antipatia suporterilor gazda, atat asupra sa, cat si asupra colegilor de brigada. Drept dovada si multitudinea comentariilor de dupa joc. Daca tinea atat de mult sa ii faca o surpriza copilului sau, putea foarte bine sa se pozeze la vestiare, la finalul jocului, nu la pauza, in vazul tuturor…
Yegros spune ca si arbitrii fac parte din fenomenul fotbalistic. Asa este, doar ca ei nu trebuie sa iasa in evidenta, pentru ca nu sunt actorii principali. Trebuie sa dea dovada de onestitate si impartialitate! Insa degeaba esti onest, daca faci astfel de gesturi. Orice greseala va fi tratata cu suspiciune de catre suporterii adversi... si nu doar de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu