"Cine are dreptate si rabdare pentru acela vine si timpul" - Goethe

joi, 8 decembrie 2011

Cristi Balaj: “Ca arbitru, nu e atat de grav sa faci o greseala, ci sa o repeti”


Dupa ce luni-seara a condus foarte bine derby-ul Romaniei, Dinamo-Steaua (scor: 1-3), Cristi Balaj a fost invitat sa vorbeasca, la diverse emisiuni sportive, despre activitatea sa.

Unul dintre cei mai buni arbitri din Romania, baimareanul a spus la “Ora de ProSport” (pe Sport.ro): “Dinamo - Steaua e cel mai important meci al campionatului si e a treia oara cand am arbitrat acest meci. […] La mine nu functionează presiunea pusa de conducatori. Gigi Becali trebuia să aiba incredere. Puteam sa gresesc, dar nu era o greşeala intentionata. Am fost insa aproape de faza cand am acordat penalty.”


Incantat de atmosfera creata in tribune, cat si de prestatia celor doua echipe, acesta a mai spus: “Trebuie apreciata atitudinea celor doi antrenori, dar si a jucatorilor. Nu mi s-a parut ca Dinamo a jucat chiar slab, au avut executii bune. Cei de la Steaua au avut executii de exceptie, dar si sansa. […] Fanii s-au comportat civilizat, merita felicitati.”

La “Sport Cafe” (pe GSP TV) Cristi Balaj a declarat: "Ca arbitru, nu e atat de grav sa faci o greseala, ci sa o repeti. Nu am vrut niciodata sa favorizez o echipa sau sa intru cu un anumit gand pe teren. […] Stiu că sunt curat şi nu ma feresc de nimeni, vorbesc ce vreau la telefon.”

Mai multe detalii gasiti aiciaici si aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu